Van 1 jul tot 31 aug zijn we beperkt bereikbaar op ons kantoornummer (010) 230 67 20. Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 12:00 uur.
Van 1 jul tot 31 aug zijn we beperkt bereikbaar op ons kantoornummer (010) 230 67 20. Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 12:00 uur.

Klachtenregeling

Complimenten en verbetersuggesties

Wij zetten ons dagelijks met hart en ziel in om de beste zorg te leveren voor onze cliënten en hun gezin. Persoonlijke benadering, respect en kwaliteit zijn daarbij voor ons erg belangrijk. We stellen jouw feedback over onze dienstverlening erg op prijs! Als je een compliment of een verbetersuggestie aan ons door wilt geven dan horen we graag van je. Je kunt hiervoor telefonisch of per mail contact opnemen met Eyup Car via 010 23 06 720 of eyup@kraamzorgsocute.nl.

Klachten

Als je onverhoopt een klacht hebt stellen we het op prijs als je dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. We gaan graag met je in gesprek zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.  Een klacht kun je bij ons indienen per e-mail of per post:

eyup@kraamzorgsocute.nl

Kraamzorg So Cute
T.a.v. Eyup Car
Van Baerlestraat 203
3132EE Vlaardingen

Als je klacht bij ons binnen is gekomen sturen we je binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging toe. Hierin bevestigen we dat we je klacht in goede orde hebben ontvangen en dat we deze in behandeling gaan nemen. De behandeling van jouw klacht bestaat altijd uit een aantal stappen:

  • We verzamelen intern informatie over de situatie bij de medewerkers die betrokken zijn bij de klacht
  • Vervolgens nemen we altijd telefonisch contact met je op om jouw ervaring persoonlijk te bespreken. Als je het niet prettig vindt om dit gesprek telefonisch te voeren maken we een afspraak bij ons op kantoor in Vlaardingen. We maken graag tijd voor je vrij!
  • Vervolgens bespreken we de situatie intern en geven we je schriftelijk een reactie op je klacht. Deze reactie volgt uiterlijk 10 wekdagen na de ontvangstbevestiging van je klacht.
  • In uitzonderlijke gevallen hebben we langer de tijd nodig om de situatie te onderzoeken en jouw klacht te behandelen. Hierover zullen we dan altijd contact met je opnemen en ook aangeven binnen welke tijd je onze reactie kunt verwachten.


Komen we er samen niet uit?

Als het niet lukt om er samen uit te komen kan Kraamzorg So Cute of jij als cliënt melding maken van de klacht bij KPZ, het klachtenportaal voor de zorg. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan bemiddelen om alsnog tot een oplossing te komen. Als ook daarmee de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost heb je als cliënt nog de mogelijkheid om je te richten tot de Geschilleninstantie KPZ

 

Kraamverzorgende aan het koken

Kijk of wij zorg verlenen in jouw regio